De Rode Mist voor de Typhoon (en FOTO'S) - Reisverslag uit Tokio, Japan van Alex Kampen - WaarBenJij.nu De Rode Mist voor de Typhoon (en FOTO'S) - Reisverslag uit Tokio, Japan van Alex Kampen - WaarBenJij.nu

De Rode Mist voor de Typhoon (en FOTO'S)

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Alex

18 September 2008 | Japan, Tokio

yo!
Ik zit nu drie dagen in Beppu en het weer hier is best griezelig. Het ene moment is er een prachtig uitzicht van de bergen en Beppu, het volgende is er mist zo dik dat je je eigen hand niet kan zien. Ik heb inmiddels al een groot aantal mensen ontmoet, zowel Jappanners als niet-Jappanners. Dit heeft als gevolg dat ik constant tusen drie talen heen en weer skip, wat zorgt dat ik redelijk snel moet denken. Gisteren was er een introductie en een interview om te kijken welke Japanse Placement test we moeten nemen, en Steven, Sjors en ik hebben alledrie nummer 3 (wat dat ook betekent) ergens in het midden iig. Daarna heb ik de hele avond op een kamer gezeten met wat mensen, en vandaag zijn we met een aantal van die mensen en wat nieuwen weer naar Beppu geweest. Het was erg gezellig. Ik kom net terug van een uitnodiging van Curry-rice gemaakt door Hiromisan en Bibisan, een Japans en een Thais meisje. Ze spraken allebei Japans dus dat was perfecte oefening. Hiromi bleek ook van Taiwanese en andere dorama (series) te houden, en ze deelt wat van mijn favorieten, dus daar was ze zeer enthousiast over. Morgen zou de entrance ceremony zijn, maar ik vrag me af of het doorgaat. Er komt namelijk een typhoon deze kant op! De mist is erg griezelig vandaag. Het was eerst wit, maar even later werd het rood. Daarna werd het paars, en toen zwart, terwijl het nog vroeg was.Ik hoor dat het ook even geel is geweest. de weerfenomenen zijn hier op zijn minst avontuurlijk, en ik kijk stiekem wel een beetje uit naar die typhoon. (Misschien vervalt die placement test dan ook wel....>.<) Ik hoop dat alles goed gaat daarzo, ik vermaak me tot nu toe nog prima. De nieuwste foto's heb ik nog niet geplatst, maar (!) ik heb eindelijk photobucket!! Het adres is http://s490.photobucket.com/albums/rr263/Lumix-lexy/
Omdat het de eerste keer van gebruik is en ik waardeloos ben met computers staat alles door elkaar, en hebben de meesten geen bijschrift, maar probeer er toch maar van te genieten.
Cyaz! <3

  • 18 September 2008 - 14:10

    Amber:

    :D!!! Waah! dat klinkt best creapy XD!!

    *klikt op link naar de foto's *

  • 18 September 2008 - 14:57

    Mama:

    Eng hoor, die mist! Ben benieuwd naar de openingsceremonie.Heb je trouwens een eigen badkamer of is er een Japans bad? Ga nu fotos proberen te kijken. Veel liefs xxxxxxxM

  • 18 September 2008 - 20:33

    Sue:

    Hele gave fotos man!!!!!!!! Ik ben blij om de fotos^^ (je kent meXD ik als fotofreak:P)
    Ik spam je weer!! XX

  • 19 September 2008 - 21:48

    Pappa:

    ik ben een dagje laat met reageren, ben gisteren tot laat op stap geweest met de Groningse gemeenteraad, dolletjes. Misschien is de typhoon dus al langs geweest, we horen het wel. Waarom krijgt die mist alle kleuren van de regenboog,trouwens, lijkt me wel spectaculair! De foto's zijn erg leuk, het geeft een goed gevoel ze(en jou) te zien.Veel liefs,
    Pappa

  • 22 September 2008 - 14:50

    TiRune:

    He pappa, waarom post je hier? :O

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Japan, Tokio

Alex

Mijn verslag van een jaar studie in Beppu

Actief sinds 17 Juli 2008
Verslag gelezen: 459
Totaal aantal bezoekers 68090

Voorgaande reizen:

05 September 2008 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: