Leven in Beppu - Reisverslag uit Tokio, Japan van Alex Kampen - WaarBenJij.nu Leven in Beppu - Reisverslag uit Tokio, Japan van Alex Kampen - WaarBenJij.nu

Leven in Beppu

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Alex

26 September 2008 | Japan, Tokio

Whah er is veel te vertellen
Hallo allemaal, het is hier erg gezellig, iedereen is erg aardig. Wat de algemeenheid betreft, ik maak ontzettend veel vrienden hier en het is griezelig hoeveel mensen mijn naam onthouden omdat ik 1 van de weinige blanke meisjes ben. Een vriend loopt me te pesten dat hij secret admirers van me kent maar dat zijn waarschijnlijk de Aziatische equivalenten van mensen die houden van tegenovergestelde nationaliteiten >.< Minder leuk vinden ze het dat zij veel slechter zijn in tafelvoetbal dan ik. Het is een gewoonte geworden om met 2 man tegelijk tegen mij in mijn eentje te spelen omdat ze dan soms nog winnen. Helaas zal deze geluksgolf van mijn kant vast niet voor altijd duren. Ik heb nu 2 opening ceremonies gehad, één voor de uni en één voor de campus. Beide hadden mooie voorstellingen oa taiko (Japanse drum). Die van de uni verzocht dat iedereen in kleding van eigen land kwam, het was net een cosplay con! Die van vandaag was geweldig want die was meer door de studenten georganiseerd. Het hoogtepunt was het 'dame dame' filmpje met de regels van APU House. De mensen die erin spelen ken ik zowat allemaal al bij naam. Als het filmpje op youtube komt zal ik de link posten. Ook is er een health checkup geweest, waarop bleek dat ik niet alleen zeer gezond ben, maar nu in totaal 11.8 kilo ben afgevallen <3 Ik moet nu wel letten op wat ik eet want er is hier veel lekkers. Beppu is gezellig winkelen, maar op en neer is steeds wel duur. Morgen ga ik met mijn vrienden Salta, Alek en Gordon een weekendje naar Fukuoka, dus dat moet leuk worden. Ook ben ik speciaal voor Sue een Super Junior groepje aan het samenstellen, want er lopen hier veel lookalikes. Eentje doet zeker mee, en eentje moet ik nog vragen want die is echt belachelijk veel zo'n type. Verder zijn er sowieso nog een paar die ik in de pic ga vragen, zodat ik een excuus heb om een Hot Guy Group Pic te maken <3 Een aantal hier zijn echt te mooi. Vandaag heb ik me geregistreerd voor de lessen, en 1 oktober beginnen ze dan eindelijk. Oh ja! Ook zijn Alek en Salta en ik met wat Chinese meisjes naar de Safari zoo geweest waar we leeuwen, beren en giraffes etc hebben gevoerd, en ik heb een baby leeuwtje vastgehouden! Ik ga de foto's weer posten in photobucket, dus jullie zien het nog wel. Morgen vroeg op, dus dat was het eventjes, spreek jullie later~-x-

  • 26 September 2008 - 19:47

    Mama:

    je kunt hier toch ook nog fotos opzetten dankzij Femke......ik wil het babyleeuwtje zien! Hoe vielen je jasje en de dassen in de smaak? xxxxxxxxxxxM

  • 27 September 2008 - 17:40

    Sue:

    Waaaauuuwww wat tof allemaal!!:D
    en dude wohh 11,8 kilo!!! *buigt/knielt ff voor je neer* + schouderklopjes tot de eelt tevoor schijn komt:P
    Als ik van de zomer naar Fukuoka kom, en zowieso van de winter, ben ik benieuwd in welke status de groep "super junior" is ^^ hahahah oeeehhhh als jij die samenstelt ;) hhahaha die wil ik wel zien:P bewaar/ hou ze vast tot ik er ben voor me aub^^:3
    Ok geniet van je weekende uit naar Fukuoka! XX

  • 28 September 2008 - 11:36

    Pappa:

    wat een verhalen allemaal, het klinkt geweldig. Straks heb je helemaal geen tijd meer voor de lessen, tough luck! veel liefs,
    pappa

  • 29 September 2008 - 22:09

    Chris:

    Ik dacht dat ik las dat jullie beren en giraffes hadden ontvoerd.. Ik moet echt deze berichten minder laat op de avond lezen ;). Leuk verhaal, keep us posted :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Japan, Tokio

Alex

Mijn verslag van een jaar studie in Beppu

Actief sinds 17 Juli 2008
Verslag gelezen: 38556
Totaal aantal bezoekers 68091

Voorgaande reizen:

05 September 2008 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: