Ik leef nog! - Reisverslag uit Tokio, Japan van Alex Kampen - WaarBenJij.nu Ik leef nog! - Reisverslag uit Tokio, Japan van Alex Kampen - WaarBenJij.nu

Ik leef nog!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Alex

07 September 2008 | Japan, Tokio

Ja ja je hoort het goed
Gisteren aangekomen in Tokyo, ZEER brak, maar meteen doorgegaan naar Asakusa. Daarvoor hebben we het hotel gevonden. Michiel liep even voor me toen hij binnenging, hoorde ik hem ineens zeggen: ' Hey Tijmen......TIJMEN?!' En ja Tijmen zat ineens zonder te weten dat wij kwamen in hetzelfde hotel xD Ik heb geen jetlag, maar wel een chronisch verwarde maag. Vandaag gaan we met zijn 3en naar Akihabara, en we hopen dat Chiel zijn melk (dat was ontbijt samen met een meloenbrood) kan binnenhouden bij het zien van de eerste cosplayer. De kamer is ECHT zo klein als ze zeggen overigens! Foto's komen later, en ik plaats nog wel een coherent verhaal als ik meer tijd heb om te typen, maar ik kan jullie in ieder geval melden: Ik leef nog!

  • 07 September 2008 - 09:51

    Mam:

    Fijn je bericht te lezen!Toevallig van Tijmen! 8 taxusbomen op het terras, J.enJ. spelen oerwoudje.Vanmiddag geplant. Veel plezier en heeeeel veeeel liefs enxxxxxxxxxM

  • 07 September 2008 - 10:09

    Mattias:

    Ook wel logisch als je allebei in Tokyo zit hoor

  • 07 September 2008 - 10:45

    Sue:

    ALEX!!!!!
    doe de groeten aan Tijmen! :P
    Geef Michiel af en toe ook een boks van mij ;), en laat hem expres extra veel cosplayers zien ghhahgaahg. Wel toevallig dat jullie in hetzelfde hotel zitten.
    nog 3,5 maanden en dan kunnen we samen oud&nieuw/kerst etc vieren!:D:D Heb er nu al zin in.. eigenlijk niet zo heel lang nog? of naja.. argh het wordt eenzaam zonder jouw dodelijk sarcastisch grappige opmerkingen ;):D
    In ieder geval geniet van je reis door Japan, en spreek je binnenkort!

    Xx

  • 07 September 2008 - 10:49

    Krisje:

    Heey Alex!

    Nog bedankt voor de heerlijke celebrations!!

    Heel veel plezier in Japan en APU!

  • 07 September 2008 - 10:52

    Pappa:

    fijn van je te horen, met alleen een brakke maag mag je niet klagen toch? neem maar een sake of twee van mij, gaat het vanzelf wel over; veel plezier en groeten daar! veel liefs, Pappa

  • 07 September 2008 - 16:01

    Pat:

    Yoooo!!!

    Srly ik wist niet eens dat je een BLOG had! XD Ik kwam via Tijmen's blog op de jouwe :P Die tijmen duikt ook echt overal op he! Maar blij te horen dat je goed en wel bent aangekomen.

    Jaaaaaaaaa~ We missen je nu al meiss! Geniet van je verblijf daar en tot gauw!

    Xxxxxxx
    *hugzzzZ*

  • 07 September 2008 - 18:06

    Erica:

    hey Alex!

    wat leuk dat ik ben toegevoegd voor je blog! ben benieuwd hoe je t gaat hebben, in ieder geval onwijs veel plezier!!!

    groetjes, Erica

  • 07 September 2008 - 18:14

    Sarah:

    He meissie!

    Voor die maag van jou moet je gewoon heeeel veel sushi en sake tot je nemen en dan komt het wel weer goed! Welk hostel zitten jullie? Khaosan of Sakura? (Khaosan ben ik ook geweest, leuk maar MINIkamers)

    Vette groeten aan Tijmen en Michiel (als hij zeurt over cosplayers, stuur m dan maar weer naar huis, dan neem ik zijn plaats wel in!)en extreem veel plezier toegewenst!

    kus!

    ps. heb jij mijn dvd's nog? :D

    pps. Als je tijd hebt, zou je dan voor me willen gaan bidden bij de meiji-jinja dat wij achterblijvers dit jaar allemaal onze bachelordiploma's gaan halen? :D :D

  • 07 September 2008 - 22:26

    Hans:

    Hey Alexandra,

    Jemig ik had echt geen idee dat je daar al zit!

    Heel veel plezier daar, maak maar genoeg fun voor ons allebei :)

  • 08 September 2008 - 08:13

    Vanne :

    :D!!!! Hoera! Je bent er! (en je leeft nog ;p) ik heb zo erg aan je gedacht van het weekend :)!

    *een onbeschaamd 'Foto's! Foto's! en 'Zien!'*

  • 08 September 2008 - 09:23

    Sue:

    ALEX!!!

    Foto's foto's foto's !!^^ hahaha ben benieuwd hoe je Tokyo nu zo ervaard? Hoe gaat het met je jetlag? Je maag al gestabiliseerd:P
    balen dat Japjes andere telefoons gebruiken dan de onze..hmm morgen begint mn semester. Wanneer begin je bij Beppu? ah ik zal je weblog niet zo spammen ;) hahah ik zal me inhouden, ik stuur je wel een email! XX

  • 08 September 2008 - 10:06

    Martin:

    ALOX! Welcome to de andere kant van de wereld I guess :P
    Ik zal je berichtjes dan maar blijven volgen als je ze post he :) Veel plezier!

  • 08 September 2008 - 10:48

    Femke:

    Nou....dat je nog leeft is uiteraard het belangrijkste!!! Je grote zus heeft wel meerdere keren in de ruim 20 uur dat je onderweg bent geweest gedacht aan hoe de reis zou verlopen, of je goed zou aankomen en of je het direct naar je zin zou hebben. Opgelucht om te horen dat alles ok is!!! Ben benieuwd wat je allemaal gaat meemaken. Hoop vaak van je te horen. Dikke kus van je zus. XX Femke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Japan, Tokio

Alex

Mijn verslag van een jaar studie in Beppu

Actief sinds 17 Juli 2008
Verslag gelezen: 325
Totaal aantal bezoekers 68222

Voorgaande reizen:

05 September 2008 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: